بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

سلام به همه ی دوستانی که از این وبلاگ دیدن می کنن . نمیخوام جمع رو خصوصی و محدود کنم چون این وبلاگ خصوصی نیست و میدونم خیلی از دوستان بابت خصوصی شدنش دلگیر بودن . سعی خودمون رو می کنیم که دیگه این اشتباه تکرار نشه ، البته رو کمک همه عزیزان حساب کردیم. حلالمون کنین..

دوستای خوبم دوباره قسمتم شد و رفتم کربلای ایران . کلی سوغاتی براتون آوردم . ان شالله که خوشتون بیاد..

بعد از کلی غیبت و نبودن حالا می خوام شروع کنم و تمام خاطرات سفر رو براتون تعریف کنم ، البته نه یکجا . کم کم ..

حیف که کوتاهی کردم و خیلی از بچه ها رونشد با این وبلاگ آشنا کنم. اما اگه عمری باقی باشه و بازم قسمتم بشه ، سعی دارم اینبار کاری کنم که همه ی بچه های راهیان ( نه فقط یه اتوبوس ) با این وبلاگ آشنا بشن. دعا کنید سال بعد هم طلبم کنن و از عهده این کار بر بیام.

التماس دعا



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

عاشق کربلا
ساعت22:04---20 خرداد 1393
سلام
پلاک شرمنده ام اگه دیر رسیدمو دیر نظر دادم و نظری نبود که بهت دلگرمی بده تا از خاطراتت بگی. البته دلگرمیت به شهدا باشه.
راستی اینجا خصوصی نبوده و نیس، کسی اشتبا نکنه، اگه فقط خاطرات چندتا از بچه ها وبلاگ رو آراسته بخاطر کم کاری دوستای دیگه هست که مطلب نمیذارن یا شایدم ما که فائزون هشت رو خوب به دیگران معرفی نکردیم...


موقعیت :بچه های زیر پرچم گنبدآقا
ساعت23:46---30 فروردين 1393

باسلام انشاالله دعوت نامه امام حسین ع بدستتان برسد.وخوشا به سعادت شماکه چنین وفادارمانده ایدبه عهدتان باشهدا.وانشالله توفیق شهادت در راهش روزیتان گردد.منتظر خاطرات شما هستیم.


مسلم
ساعت20:39---7 فروردين 1393
سلام. زیارت عشق قبول
منتظریما...
تا تنور داغه بچسبون که حالوهواشو از سرت می÷ره ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط پلاک